Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja SELIS d.o.o. so namenjeni prodaji preko spleta in  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred nakupom pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Z nakupom izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne opravljate nakupov pri podjetju SELIS d.o.o.. SELIS  d.o.o. si  pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

SELIS d.o.o. je prodajalec izdelkov preko spleta.  Ob izdanem naročilu, izdajatelj naročila postane kupec.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje podjetja SELIS d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje) 
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) 
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku) 
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci  

Ponudba artiklov 
Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba podjetja SELIS d.o.o. ažurira in spreminja pogosto in hitro. 

Načini plačila 
Podjetje SELIS d.o.o.  omogoča naslednje načine plačila: 
- z gotovino ob prevzem
- z nakazilom na račun podjetja SELIS d.o.o. po ponudbi/predračunu 

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. 

Cene 
Vse cene podjetja SELIS d.o.o. so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. 
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo podjetje SELIS d.o.o. kupca o tem obvestilo.
Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cena dostave je v Sloveniji brezplačna, za ostale države pa po ceniku. 

Kupec ob prevzemu blaga nima nikakršnih dodatnih stroškov.

Postopek nakupa 
1. Naročilo in oddaja naročila

    Kupec naročilo pošlje v obliki elektronske pošte na naslov shop@selis.si . Elektronsko naročilo mora vsebovati ime artikla, količino artiklov, ime, priimek in naslov kupca ter telefonsko številko. Po prejemu elektronskega naročila podjetje SELIS d.o.o. pregleda naročilo, dobavljivost blaga in naročilo potrdi oziroma zavrne. Če kupec želi preklicati naročilo, lahko to stori preko elektronske pošte shop@selis.siali po telefonu 031 547 455 v eni uri od oddaje naročila.

    V primeru potrditve naročila podjetje SELIS d.o.o. pošlje naročene artikle v dogovorjenem roku. 

     

    2. Potrditev naročila
    Po preteku dveh ur od sprejema naročila, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. 

    Potrjeno naročilo se smatra kot pogodba med kupcem in prodajalcem. Hrani se na sedežu podjetja in je zaupne narave, kupcu pa dostopna na podlagi njegove zahteve. Možen je ogled pogodbe na sedežu družbe ali pošiljanje pogodbe po emailu ali pošti.

     

    3. Odpošiljanje blaga 
    Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje. 

    Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga 
    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail shop@selis.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Ponudnik vrne potrošniku vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.
    Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v nepoškodovani obliki in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

    V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.  V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali ponudniku  Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. 

    Reklamacije 
    Kupec lahko blago reklamira pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake ali iz naslova garancije. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom Selis d.o.o.. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili! 


    Dostava 
    Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.


    Varnost in pravica do zasebnosti
    Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Podjetje SELIS d.o.o. dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Izbiro članstva v naši elisti omogočamo v obrazcu za naročanje blaga.
    Komunikacija
    Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 
    Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine: 
    -jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
    -pošiljatelj mora biti jasno razviden 
    -različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih. 
    -željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 


    Odveza odgovornosti 
    Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 


    Pritožbe in spori 
    -Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
    -Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe se oddajajo preko elektronske pošte Shop@selis.si ali po telefonu 031 547 455. 
    -Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. 
    -Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 


    Pravno obvestilo

    Vsi podatki, slike artiklov in grafika podjetja SELIS d.o.o. so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.